PUNCT DE COLECTARE SERVICE:
S.C. BE SMART COMMUNICATION Sediu central: Bulevardul Theodor Pallady, nr 107, et. parter. camera 11, sector 3, Bucuresti.
Colectarea aparatelor defecte se efectueaza in conformitate cu Legea 449/2003.
Pentru informatii suplimentare referitoare la modalitatea de colectare ne puteti contacta la telefonele : 0735860512 , Program de lucru luni-vineri orele 09:00-17:00
ATENTIE: Se ofera support (garantie) doar pentru produsele comercializate de amazfit.ro, factura inregistrat pe compania S.C. BE SMART COMMUNICATION.
*Expeditia produsului pentru reparatii si orice alta intereventie asupra lui se face prin curierat SameDay, insotit de documentul de achizitie si in original prezentarea garnatiei completata si stampilata de catre vanzator.
** Livrarile pentru care seriile unitatilor componente nu coincid cu cele inscrise de vanzator pe prezenta ganrantie la data vanzarii se vor returna fara interventie clientului cu plata expeditiei in sarcina acestuia.
***Va rugam dezactivarea/stergera parolelor sau conturilor setate la produse inainte de expediere /predare catre ulitatea service.
****Termenul de solutionare al reclamatiilor este de maxim 15 zile de la momentul receptionarii produsului la punctul de colectare service.
CONDITII DE ACORDARE A GARANTIEI:
1. Garantia se acorda conform legislatiei romanesti in vigoare la data cumpararii.
2. Cumparatorul i-a fost probata functionarea corespunzatoare a produsului si i s-a explicat modul de ulitizare. Cumparatorul a verificat inventarul de livrare al produsului inclusiv existenta manulalului de uitilizare in limba romana. Cumparatorul a luat la cunostinta de integritatea suruburilor si sigiliilor produsului.
3. In cazul lipsei conformitatii, consumatorul I se garanteaza aducerea produsului la conformitate prin reparare sau inlocuire, in conformitate cu prevederile art. 11 din Legea 449/2003.
4. Produsul livrat are in componenta piese electronice care necesita respectarea cu strictete a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, punere in functiune, exploatare, intretinere si reparatii prevazute in manualul de utilizare.
5. Urmatoarele situatii determina scoaterea produsului din garantie:
* interventii neautorizate inclusiv reparatii executate de prersoane sau firme neautorizate de producator.
* nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, utilizarea si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania;
* deteriorari termice, mecanice si plastice ale produselor datorate loviturilor, expunerii la surse de caldura, accidentelor, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare;
* folosirea de baterii, surse de alimentare sau alte accesorii decat cele aprobate de producator;
* in cazul in care produsul prezinta urme de contact cu lichid de orice natura (apa, solventi, uleiuri, vopsele, acizi, etc) iar acest contact este dovedit prin activarea etichetelor martor de umezeala instalate pe produs sau prin urme de oxidare sau prin prezenta de lichide pe orice suprafata a produsului;
*interventii neautorizate asupra programului (software) al telefonului;
* neconcordanta intre seria telefonului inscrisa in certificatul de garantie, cel inscris pe factura, cel inscris pe telefon si cel din programului (software) al telefonului.
* schimbarea starii originale a telefonului, inclusiv decodarea neautorizata;
6. Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:
*Defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe (software) care nu au fost livrare de producator.
*Defecte de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produsului in conditii normale:
7. In conformitate cu prevederile Legii 449/2003 (varianta actualizata). Perioada de garantie este de :
*12 luni grantie comerciala pentru persoane juridice. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
*24 luni grantie legala de conformitate pentru clienti persoane fizice, de la data cumpararii produsului si accesoriilor standard livrate impreuna cu acesta.
Perioada de garantie se prelungeste cu timpul de nefunctionare scurs de la predarea produsului la service pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si al notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.
8. In cazul efectuarii unei reclamatii in perioada de garantie, cumparatorul are obligatia de a prezenta produsul cu toate codurile de securitate, conturilor personale (email, aplicatii, contrui bancare, etc) dezactivate/sterse.
* In cazul operatiunilor de programare software datele persoanale din telefon (contacte, calendar, album media, etc) pot fi sterse irecuperabil. Unitatea de service nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea acestora.
* Produsul trebuie insotit de certificatul de garantie in original si documentul de plata in original/copie, eliberat la data vanzarii produsului.
9. Drepturile consumatorului sunt in conformitate cu prevederile Legii 449/2003, valabile de la data cumparii. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de garantia oferita.
10. Durata medie de utilizare a produsului este de 2 ani.
11. Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14 din L. 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
12. Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul prevazut la art. 16 din L. 449/203 se reduce la aceasta durata.
13. Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.
14. Pana la proba contrarie, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuiam, cu execptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
15. Producatorul isi rezerva dreptul de a lansa versiuni noi de soft, distibuitorul fiind absolvit de vina in cazul in care eventuale update-uri nu contin pachetul de limbi regasit initial in meniul produsului. Update-urile nu tin de politica de garantie la niciun producator, acestea fiind optionale. Noua politica ftf nu tine cont de geografia unde se foloseste aparatul si activaza pachetul standard.